Jeśli w organizmie brakuje jakiś składników mineralnych, lub witamin, najszybciej dojrzejemy to na włosach, nasze włosy są wybitnie wrażliwe na stres, warunki środowiska, zmęczenia oraz braki w diecie. Pielęgnacje włosów powinniśmy zacząć od wewnątrz, ponieważ żadne upiększające szampony nam nie wspomogą, jeżeli włosy nie będą porządnie odżywione od środka. Podstawowymi składnikami, które muszą znaleźć się w diecie to cynk. Poprawia on ukrwienie skóry, ma wpływ na wytrzymałość oraz wygląd włosa, wolno go odkryć w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Kolejnym składnikiem jest magnez, znajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Deficyt żelaza w diecie może doprowadzić do łysienia, znajdziemy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Przetestuj na domenie najlepsze włosy. Wapń to nie jedynie składnik budulcowy, jednak także włosy go potrzebują. Najlepszym źródłem wapnia jest mleko. Również istotną witaminą jest Wit. A. Włosy w szczególnie dotkliwy sposób odczuwają jej brak, wskutek tego powinniśmy nie dopuszczać do jej deficytów.
Blog – gotowanie
Darmowe porady dietetyka
Fotografia kulinarna blog
Fotografia kulinarna blog
Darmowe porady dietetyka

Podobne tematyczne wpisy:

Categories: Inne

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Ciekawe Wpisy:

piec na pellet

To jak działa potencjalny kocioł w kolosalnej mierze ...